جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۲۰:۲۲

تا سال آينده:
بهره برداری از سد‌های سيلاب‌گير طرح‌‌های توسعه پارس جنوبی

باشگاه خبری فراساحل: سرپرست طرح‌‌های پشتيبانی نفت و گاز پارس با اشاره به بارش‌‌های موسمی‌ و نزولات جوی در منطقه پارس جنوبی از ساخت چند سد تاخيری در بالادست فاز‌های پارس جنوبی ومناطق اقامتی خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمو‌می‌ شركت نفت و گاز پارس، ماموريت طرح ‌های پشتیبانی نفت و گاز به عنوان متولي عمليات غير صنعتي انجام عمليات‌‌های مختلف از جمله كنترل و هدايت سيلاب‌‌های بالادست فازها و ساخت ابنيه و خانه‌سازی‌‌های مورد نياز شركت و پشتيبانی استراتژيك در راستای تحقق اهداف شركت از طرح‌‌های توسعه پارس جنوبی ‌می‌ باشد. وی گفت : از محدوده سايت اختر كه از تعهدات شركت نفت و گاز پارس ‌می‌ باشد در حال حاضر سد‌‌های D1 و D2 كه در بالادست فاز 13 در حال ساخت ‌می‌‌باشد كه با 53% پيشرفت فيزيكی تا پايان تابستان سال آينده به بهره‌برداری خواهد رسيد.

سيد محی‌الدين جعفری اضافه كرد: دو‌مین ماموريت مهم طرح‌‌های پشتيبانی نفت و گاز احداث واحد‌های مسكونی در شهرك شهيد تندگويان شهر جم است كه آخرين مرحله تاكنون در قالب دو قرارداد ناحيه17-1 و 17-2 ‌می‌‌باشد كه بخش 17-1 با 105 واحد مسكونی 100% ‌تکمیل شده و در حال تحويل به مديريت منابع انسانی و 96 واحد ديگر نيز با 87% پيشرفت فيزيكی انشاء اله تا پايان تابستان سال آينده ‌تکمیل خواهد شد و بطور كامل در اختيار كاركنان شركت نفت و گاز پارس و نيز برخي شركت ‌های مستقر در منطقه قرار خواهد گرفت. همچنين در حوزه ماموريت‌‌های ساخت ابنيه، از پيشرفت 83 درصدی ساختمان مركز حفاظت الكترونيك و مانيتورينگ حراست به مساحت 1200 متر مربع و نصب دكل و دوربين‌ها در سطح منطقه خبر داد و نيز به پيگيری ساخت 1000 واحد مسكونی ديگر نيز اشاره كرد كه در صورت اخذ مجوز‌های قانونی ساخت آن‌ها آغاز ‌می‌گردد.

سرپرست طرح‌‌های پشتيبانی نفت و گاز افزود: شركت نفت و گاز پارس تاكنون 1184 واحد مسكونی ساخته و به كاركنان محترم صنعت نفت در منطقه پارس جنوبی تحويل داده است و در منطقه شيرينو نيز400 واحد مسكونی برای اقامت كاركنان اقماری احداث شده كه تاكنون 240 واحد با تحويل به بهره‌بردار در حال استفاده كاركنان اقماری‌ ‌می‌‌باشد و 160 واحد ديگر نيز ‌تکمیل شده كه با انجام مراحل نهایی آن به بهره‌بردار تحويل داده خواهد شد.



  کد خبر : 3275
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :